المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

رتبه ها و نمره های برگزیدگان آزمون کامپیوتر

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۸۹، ۰۷:۵۰ ب.ظ
نام و نام خانوادگی کلاس مدرسه نمره رتبه
دانیال مهرجردی دوم هاشمی نژاد 1 18 1
محمد نژادعلی سوم هاشمی نژاد 1 18 1
مسعود کاظمی سوم هاشمی نژاد 1 14 3
امیرحسین درمانی دوم هاشمی نژاد 1 13 4
زهرا روحانی فر سوم فرزانگان 1 12 5
سعید میرزایی سوم هاشمی نژاد 1 12 5
زینب میری سوم فرزانگان 1 10 7
سید حسن حسینی سوم هاشمی نژاد 2 9 8
عماد کسائیان سوم هاشمی نژاد 1 9 8
امیر ملائی دوم هاشمی نژاد 1 7 10
احسان سهرابی مقدم سوم هاشمی نژاد 2 7 10
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۰
مهدی کاظمی

نظرات  (۷)

سلام
فکر کنم یه اشتباهی تو تصحیح برگه من شده
طبق پاسخنامه ای که دادین من نمرم میشد 12 ولی اینجا 10 شد
لطفا یه چکی بکنین!
پاسخ:
ضمنا جنابعالی برای ارایه توضیحاتی پیرامون دعوت اساتید از تهران در انتهای آزمون صبر نکردید!
ضمنا ممنون به خاطر برگزاری این امتحان
امیدوارم ادامه پیدا کنه
ببخشید اشتباه شد!
فکر کردم که سوال 6.6 نمره داشته
من صبر کردم ولی خوب شما نبودین!
در واقع اومدین و من اومدم که صحبت کنین ولی خوب شما عجله داشتین و رفتین و ما هم دیر شده بود... رفتیم
ضمنا اساتید بزرگوار از اصفهان میان نه تهران
۱۱ آبان ۸۹ ، ۱۹:۱۹ دانیال مهرجردی
دوباره سلام
من گفتم همه جا رو با نظرام مستفیض کنم
من نمیدونم چرا شما سوال کلاها رو یه هو 6 امتیازی و اون سوال تابلو ا رو 4 امتیازیدید
چون اونجوری نمره من 22 میشد ولی کلا حالشو بردم
بازم اگه میشه جواب تشریحی سوالی که میدونید رو بزنید
هر جور میفکرم حلش الهام نمیشه
۱۲ آبان ۸۹ ، ۱۴:۲۱ دانیال مهرجردی
سلام حلش الهام شد دیگه جواب تشریحی نمیخوام
۱۲ آبان ۸۹ ، ۱۴:۲۵ دانیال مهرجردی
راستی چرا نمره ی بعضی ها فرده!؟
پاسخ:
دوباره دقت کنید ... فکر کنم کمی بی دقت هستید. :-" (;

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی