المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

آزمون هماهنگ شاززز هم برگزار شد!

شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۸۹، ۰۹:۳۷ ق.ظ
سلام به همگی

خیلی وقت بود مطلب جدید نگذاشته بودم به دو دلیل:

  1. اول آنکه بسیار کم وقت داشتم و حتی از ساعات روزانه هم وقت کم می آوردم!
  2. دوم اینکه به اینترنت دسترسی ندارم.

قضیه اونجا بغرنج می شود که هر دلیل بالا کماکان برقرار هست! و من الان دارم از توی مدرسه این مطلب رو می نویسم.

بگذریم. نظرتون راجع به آزمون رو بنویسید: راجع به سوال ها ... راجع به زمان آزمون ... راجع به درجه سختی ... راجع به برگزاری خوب آزمون! و راجع به برگزار کنندگان خیلی خوب آزمون!! :)

راستی بگید آیا انتظاری که از قبل از این آزمون داشتید برآورده شد یا نه؟ از ۱۰ نمره به خود آزمون چند می دید؟ ممکنه نظر شما برای طراحان سوالات و مجریان اصلی آزمون خیلی مفید باشه.

خوب من فعلا برم دیگه. راستی اینم بگم که اگه وقت داشتیم جمعه دو هفته دیگه مثلا سوم دی شاید آزمون آزمایشی ACM دانش آموزی گذاشتیم ... البته شاید!

پانوشت : هنوز بچه های شاززز سامانه مربوط به ارسال اطلاعات رو فعال نکردند و من نمی تونم پاسخ برگ ها رو ارسال کنم. بعدا گله ای از من به خاطر تاخیر نباشه :)


به هنگام سازی :

- اطلاعات همه پاسخ برگ ها منتقل شد (پسرها : عصر یکشنبه و دخترها : صبح دوشنبه)، باید منتظر نتایج از طرف شازززی ها باشیم!

- همونطور که قبلا هم گفتم نمره سوال 11 به همه داده شده، خوشحال باشید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۰
مهدی کاظمی

نظرات  (۱۵)

من فقط اومدم که اولین نظرو بدم ولی چند تا چیز هم یادم اومد که بگم:
1- اگه میشه مسابقه ای سی امو یا 26 آذر (جمعه) برگزار کنید یا بندازید برای 1ماه دیگه چون 3 دی وسط امتحاناس چون تو طول سال تحصیلی که چیزی نخوندیم لااقل برای امتحانامون بخونیم
2- سوالای مبهم آزمون کم نبود من خودم الان5، 6تایی تو ذهنم دارم
۲۰ آذر ۸۹ ، ۱۸:۴۴ دانیال مهرجردی
kنمره ی آزمون 6 از 10
ولی خداییش آزمون خوبی برای آمادگی بود
دستت طلا استاد x
آزمون خوبی بود و خوب برگزار شد . اما فکر می کنم که جا داشت سوالات یه دور دیگه بررسی بشه تا اون چند تا سوال مبهم هم نداشت !!!

راستی : به خاطر اینکه بهمون کیک و ساندیس ندادین بچه ها روحیه شونو از دست دادن :d
پاسخ:
حرکت ناشایست خودتون توی آزمون قبل باعث شد که کیک و ساندیس ندن. پر بیراه هم نمیگن!
نمره آزمون : با در نظر گرفتن اینکه کیک و ساندیس ندادین : 0
نمره آزمون :بدون نظر گرفتن اینکه کیک و ساندیس ندادین : 8
سختی سوالات در حد مرحله اول بود اما اگه صورت سوال رو می فهمیدی!!!!
من هم برداشتن تحریم کیک و ساندیس رو تایید می کنم.
و اما در مورد نمره از ده می تونم بگم رادیکال 10 عدد خوبیه.
چقدر همه این جا بدبینن!
راجع به سوال ها: سوال ها خوب بود، من خیلی خوشم اومد فقط اگه همون یه سوال هم درست بود نور علی نور میشد! (5.6 تا سوال مبهم داشت؟؟؟ بگین کدوم ها تا رفع ابهام کنیم!) راستی اگه می شه شما به عنوان یکی که ایشالا میشه بهش اعتماد کرد بگین که سوال 11 جوابش چی می شد؟ توی گزینه ها بود؟
زمانش هم که خوب بود... درجه سختی هم متوسط بود
آزمون که خوب برگزار شد (به ما هم کیک و ساندیس ندادن! P:) و خب برگزار کننده ها هم که خیلی خوب بودن حتما دیگه!
نمره آزمون هم 9.5
لطفا اگه ACM گذاشتین به ما هم خبر بدین!
کلا ممنون به خاطر کار هایی که می کنین!
جواب سوال 11 عدد 41 است که تو گزینه ها همچین عددی نبود. به همین دلیل استاد کاظمی طی تماسی که با مسولین اصلی برگزاری داشتند حدود یک ربع مونده به پایان آزمون به عدد هر گزینه 5 واحد اضافه کردند تا جواب درست گزینه الف باشد.
این تصحیح به علاوه تصحیح مثال صورت سوال 23 می تونه نمره آزمون از 10 رو پایین بیاره پس بچه ها خیلی هم بدبین نیستند.

پاسخ:
من با برگزار کننده ها تماسی نداشتم و این تصمیم همونجا گرفته شد چون دلم به حالتون سوخت! اما دیرشده بود. اما در خواستی که من از طراحان داشتم این بود که سوال حذف بشه یا نمرش به همه داده بشه که نتیجش رو بهتون خواهم گفت.
همون طور که دیدید سوالا ابهام داشتند وفقط هم به این چند تا سوال تموم نمی شد سوال 5:که میتونه تو گزینه ها نباشه
سوال 12: که معلوم نبود تکه های بریده شده با همند یا نه که من با درنظر گرفتن اینکه سرهمند حل کردم
سوال 21: به نظر من این سوال از بیخ مشکل داره چون همه گزینه ها میتونن ج باشند چون مشخص نکرده که aj-ai کلش تو سیکما هست یا نه
حالا حق ندارم که بگم آزمون در سطح مناسبی برگزار نشد؟!
من هم 41 در آوردم و این سوال رو برای این پرسیدم که من این حرف رو جایی زدم و این جواب رو شنیدم:
این یه نقل قوله! D:
"چون محمد زابلیان خودش گفته که دسترسیش به اینترنت کمه و نمیتونه بگه ، باید بگم که بعد از در میون گذاشتن اون سوال 11 با حسین شایسته ایشون گفتن که جواب تو گزینه ها هست!!!! دیگه کدوم سوال غلط بود؟"
دیگه خود دانید!

در مورد بقیه سوال ها:
5: مطمئن باشین که زبان انگلیسی حتما هست! میشه ثابت کرد.
12: یعنی چی باهمند یا نه؟ این از سوال بیشتر ابهام داشت!
21: این ایراد گرفتن دیگه اسمش هست گیر الکی معلومه که سوالی نمی دن که همه ی گزینه ها درست باشه!

از این بحث بگذریم بهتره به نظرم!
سوالا ابهام داشت ولی می شد سوالا رو حل کرد. مگه وقتی که سوالو می خونیم اول دنباله گیر باشیم تا حل سوال

برگزاری آزمون در حد خوبی خوب بود ؛‌ولی کلا به ما کیک و ساندیس ندادن ... ما اعتراض داریم:دی ولی راضیم ازش

سوالا هم یه چیزی از o(n ln n) l که میشه حتی تا این حد قویش کرد که میشه
n * n ^(1/3)l
:D
کلا همه چیز خوب بود ... میتونه بهتر شه ...
پاسخ نامه رو توی شاززز زدن
می تونین چک کنین جواب ها رو
من نمیدونم دلیل این که بعضی ها اسمشون رو نمیزنن چیه؟ ولی حتما یه دلیمی داره دیگه! پس منم اسممو نزدم البته یه دلیل دیگه هم داره چون شاید من بدونم کی اون آبمیوه کذایی رو ترکوند! بگذریم آزمون بد نبود ولی من فکر نکنم مسولین شاززز حالا حالا ها نتیجه رو بدن پس من به استاد کاظمی پیشنهاد می کنم خودشون رتبه های مدرسه های مارو اعلام کنند؟ نمره آزمون:5/6

پاسخ:
اگه اجازه بدید از طرف شازززی ها نتایج اعلام بشه، عجله نکنید خیلی بهتره ... خودتون بعدا می فهمید چرا؟! :)))
kolan emtehane xeili xubi bud.man ba in ke xub nadadam vali ba soala xeili hal kardam .
۲۴ آذر ۸۹ ، ۱۴:۲۱ یک بنده خدا
اگر می شد آزمون را در روز غیر جمعه می گذاشتید تا با آزمون کانون یا گزینه دو یا گاج برخورد نداشته باشد تا ما هم می توانستیم شرکت کنیم.
الان اگه یه بنده خدایی این جا بودن می گفتن:مگه شما برای کنکورم میخونین؟؟؟؟

راستی چرا اینجا نمیشه فینگیلیش تایپ کرد؟

پاسخ:
:) ... کنکور یه گزینه نسبتا خوبی برای ادامه تحصیل هست و نباید فراموش بشه ... شما هم مته به خشخاش میذاری ها!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی