المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مسابقات ACM-ICPC

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۸۹، ۱۰:۳۷ ق.ظ
سلام.

امسال هم مسابقات برنامه سازی دانشجویی منطقه غرب آسیا در روزهای ۱۰ الی ۱۲ آذرماه برگزار شد. امسال به طور قطعی دو تیم اول به مسابقات جهانی اعزام میشند و تیم سوم هم با احتمال فوق ضعیف امکان داره به مسابقات جهانی بره!

تیم اول از دانشگاه صنعتی امیر کبیر

تیم دوم از دانشگاه صنعتی شریف

تیم های دانشگاه فردوسی مقامهای سوم و هشتم و یازدهم رو کسب کردند.

می تونید افراد آشنایی هم توی این تیمها پیدا کنید! :)

وبلاگ ای سی ام تهران

رده بندی غرب آسیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۹/۲۳
مهدی کاظمی

نظرات  (۷)

این که ماله 2هفته پیشه !!
تیم ها کیا بودن؟ این فقط اسم تیم رو گفته نه اعضا رو!

پ.ن: کلید آزمون شاززز رو زدن

پاسخ:
http://icpc.sharif.ir/acmicpc10/people.xls
مسابقه ACM دانش آموزی چی شد؟
موکول شد به بعد امتحانا؟
پاسخ:
فعلا درساتونو بخونید!
چه جالب یک نفر هم اسم شما تو تیم دانشگاه امیرکبیره
من اول فکر کردم دانشگاه فردوسی رو فروختین رفتین تو تیم حریف
پاسخ:
نه, اون mehdi هست و من mahdi
استاد بومری هم که تو 2 تا تیم حضور دارند اصلا کل تیمتون مشکوک میزنه...
اون طرفا کمیته انظباتی (انزباتی،انزباطی،انظباطی،انضباتی،انضباطی) نبود؟
پاسخ:
نه, هیچکدومش نبود :)
۲۹ آذر ۸۹ ، ۲۲:۵۶ امیرعلی محمدزاده
استاد کاظمی پاسخ برگ منو اشتباه وارد کردید.
من سوال 22 رو نزدم و سوال 23 رو زدم گزینه "ه" ولی در پاسخ برگی که تو سایت شازززه من سوال 22 رو زدم "ه" و سوال 23 رو نزدم (تناقض!!)
در ضمن مطمین هم هستم که سر جلسه درست گزینه ها رو وارد کردم چون 3 بار چک کردم.
پس یا شما اشتباه وارد کردید یا شاززز اشتباه نمایش داده.
در هر صورت لطفا هر چه سریعتر اقدام کنید چون کد برگه من دست شونصد نفره (بدلیل امنیت بالایی که سر جلسه بود!) تا همین الانشم کلی آبروم رفته...
خوب شد آزمایشی بود...
البته آزمون آزمایشی هم برای یادگیری اصلاح همینجور چیزاست.
اما در مورد کد برگه باید بگم که کد برگه من رو نفر بعد از من که پاسخ برگشو تحویل داد و گذاشت رو پاسخ برگ من دید و پس از 30 ثانیه همه فهمیدند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی