المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

نهایی شدن برنامه دپارتمان

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۸۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ
سلام به همگی و با آرزوی سلامتی!


برنامه دپارتمان برای ترم آینده داره نهایی میشه. نظرات شما می تونه تاثیرگذار باشه.

نظرتون راجع  به برنامه ترم گذشته چی بود؟

پیگیری های دپارتمان از خرید کتاب و برگزاری آزمون تا تشکیل کلاسها و انتخاب اساتید چگونه بود؟

در ترم آینده چی پیشنهاد می کنید؟

و ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۸
مهدی کاظمی

نظرات  (۲۳)

به خاطر کتابا که واقعا دستتون درد نکنه بازم ادامه بدین
پیشنهاد هم این که اگه بشه که یه بخش مشاوره ای،سالن گفتمانی چیزی داشته باشیم خیلی عالی میشه رهنمایی و ازینجور چیزا

در کل خیلی ممنون




پاسخ:
قرار بود این کار انجام بشه ... قبلنا وقتی پیشنهادش مطرح شد، بچه های دپارتمان استقبال کردند اما ... . الان برای بچه های راهنمایی توی ترم دوم داریم همچین کاری می کنیم. اگه خوب جواب بده گسترده ترش می کنیم.
تقریبا همه چی خوب بود و از همه اعضای دپارتمان تشکر و قدردانی به عمل می آورم;
از ایده نفر بالایی هم حمایت میکنم;
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۳:۵۹ دانیال مهرجردی
سلام
خوبی خوبم!!!!!!!!!!!!!؟
دست شوووووووووووما درد نکنه چرا زحمت کشیدن پست جدید زدین
ما اصلا راضی به این جور زحمتا نیستیم
برنامه هاتون مثل توپ صدا(شایدم مثل آب میوه)
کلا باهاشون حالیدیم(البت acm یادتون رفت ولی ایشالا ترم دوم)
راستی ازین کلاسای صبح تا شب نمی ذارین یه ذره مدرسه قال بشه
البته در مورد نظر فرد اول باید بگم خوبه ولی من از بنده خدا یه چنین برنامه ای از دپارتمان شنیده بودم
راستی شنیدم شما باختین ولی هنوز شام ندادین
در کل از تمامی زحمتاتون ممنونم
تا باشه ازین زحمتا باشه
راستی من میدونم کس اون آب میوه منحوسو ترکونده (مثل همه ی چیزای ذیگه ای که می دونم) ولی نمی گم چون دلم براش می سوزه
امیدوارم برنامه هاتون تو ترم دوم از این که بود بهترترترترترترترترترترترترتر باشه.

پاسخ:
شام رو دوستان دادن و قضیه اش بسته شده
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۴:۳۰ ...............
از کتابا ممنون!درسته که شاید کم بودن ولی یه تعدادیش واقعا نیاز بود.
در مورد برنامه ترم بعد امیدوارم که کلاسا هماهنگ تر و منظم تر باشن!
کلاسا خوب بودن ... دستتون درد نکنه ... ایشالا بهتر شه
برا کتابا هم خیلی دستتون درد نکنه ... لطفا یه سری دیگه هم کتابای کامپیوترانه تر سفارش بدین ما حمایت می کنیم
ولی ما از اقای تکللو گله مندیم .............. امیدواریم این ترم این جوری نشه ........

پاسخ:
من برای فرزانگانیا متاسفم که کلاس مهران رو از دست دادند و اون زمان که اومد درس بده لغوش کردند .... حالا گذشته دیگه
کلاس های ترم گذشته خوب بودن به طور کلی (ولی هر خوبی می تونه بهتر هم بشه!)

این ایده ی کتاب ها خیلی عالی بود (ولی با 94 موافقم! وقتی که رفتیم کتابخونه به این نتیجه رسیدیم که تقریبا 95% کتاب ها ریاضوی بود! اگه کامپیوتریا رو هم سفارش بدین ما حمایت می کنیم!)

پاسخ:
من پیگیر تجهیز کتابخانه به شدت هستم. هاشمی نژاد که چیزی کم نداره. فرزانگان هم چند مورد مونده که باید چک کنم چون زیاد نمیشه اومد اونجا اما کماکان پیگیرم.
۰۹ دی ۸۹ ، ۱۵:۳۰ مهدی کاظمی
ممنون از همگی که نظرشون رو گفتن. خوشحال میشم اگه باز هم چیزی به ذهنوتون میرسه بگین.
دستتون درد نکنه همه چیز عالی بود بخصوص کتابا !
اردو المپیادی و ... هم بذارید لطفا ! (یه کم بی حوصله وخسته ایم!)
منم با این اردو خیلی موافقم
ازین کارسوق ها و فکرسوق ها و اینجورچیزا هم بذارین
ordu
are lazeme !
besiar mofid !
akhe shoma ham y kam ma ro dark konid !
hamash nemishe dars khund !
:D
tnx
من هم با اردو موافقم! D:
حتی من هم با اردو موافقم در ضمن بعضیها با فریب افکار عمومی میخوان از زیر قضیه آبمیوه در برند
۱۱ دی ۸۹ ، ۱۸:۱۸ فرزانگان
میشه لطفا این قضیه آبمیوه رو دیگه ولش کنین؟!
ما که فقط نظراتش رو خوندیم دیگه خسته شدیم!
ordoo mikhaim !
taze age beshe azmunam begirid !
isshhalla harchi za khoda mikhain behetoon bede!
:D
۱۵ دی ۸۹ ، ۱۰:۵۵ فرزانگان 1
از کتابا که ممنون کتابخونه واقعا عالی شده
فقط این ترم تو فرزانگان یک کلاس المپیاد ریاضی که ترم پیش نبودو میزارین؟؟
نهایی نشد؟
کی اومده به اسم من کامنت گذاشته؟؟
ولی راست میگه نهایی نشد؟؟؟؟
۲۲ دی ۸۹ ، ۱۲:۳۲ مهدی کاظمی
دوستان من مهدی کاظمی نیستم گفتم اسم دزدیه منم یه اسم بدزدم
نمی دونستم D: هم اسم خاصه! D:
حالا نهایی نشد؟
۲۵ دی ۸۹ ، ۱۴:۲۷ مهدی کاظمی
هه هه باز هم تقلبی بود...
ولی اگه من واقعا مهدی کاظمی بودم از خودم خجالت می کشیدم که هنوز برنامه ها رو نهایی نکردم.

پاسخ:
لطف دارین که اینقدر شرمنده می کنین. چه خوب که من جای خودمم ...
معلومه که یه اسم خاصه!!!!!!
D:
ای بابا نهایی نشده همچنان؟؟؟آیا؟
کلا دوست ندارن که نهاییش کنن مثل این که! :-؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی