المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

آزمون غیر عملی!!

چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۰، ۰۱:۲۰ ب.ظ
درود بر شما

چاکرمندیم

یه آزمون تئوری هست که سعی کردیم مثل سوال آسونای مرحله 2 باشه

قراره تو یزد و کرمان و اصفهان و همدان برگزار شه

سه تا سواله

زمان آزمون 3 ساعت

هر سوال 10 نمره داره

شما هم اگه سوالا رو میخواین یه mail به من بزنید

dmehrjerdi@gmail.com

بعد بگین سوالا رو میخوام تا mail کنم

بعد اگه دوس داشتین تصحیح هم بشه تو برگه بنویسین یا تایپ کنین

بد یه طوری به من برسونین

نمره هاتون هم به خوذتون میگیم

همین

خوش باشید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۴
دانیال مهرجردی

نظرات  (۲۲)

۱۴ دی ۹۰ ، ۱۳:۴۷ سردرگم...
تو یزد و کرمان و اصفهان و همدان یهنی تو مشهد نیس؟؟
قراره برگزار شه یا قراره خودمون از خودمون بگیریم و پاسخنامه رو برای شما بفرستیم؟
in finglish:
gharare bargozar she ya gharare khodemon az khodemon begirim va pasokhname ro baraye shoma befrestin?
پاسخ:
از خودتون بگیرین و بفرستین :دی
تا کی وقت داریم؟
پاسخ:
هر وقت شروع کنین 3 ساعت وقت دارین :دی
منظورم اینه که تا کی وقت داریم جوابارو برا شما بفرستیم. فرقی نمی کنه؟
پاسخ:
نع
۱۷ دی ۹۰ ، ۲۰:۳۸ حالا هر کی ............
به نظرتون به درد بچه های المپیاد ریاضی هم میخوره؟ اگه نمیخوره یه آزمون مشابه مرحله دوم ریاضی از بچه های ریاضی بگیرین! لطفا....
پاسخ:
فکر کنم کامپیوتری بیشتر ولی سوال سواله حل کنین.
۱۸ دی ۹۰ ، ۱۰:۵۹ همون حالا هر کی.....
منظورم اینه که دپارتمان قصد نداره یه آزمون همین شکلی مشابه مرحله دوم از بچه ها ی المپیاد ریاضی بگیره ؟ اگه نداره خب قصد کنن که بگیرن!
سلام
خوبه اسمه سایت mathdptهستو شما اصلا به ریاضی توجه نمیکنین ای بابا یه ازمونی چیزی؟
من یه سوال از اقای وحیدی داشتم چرا هیچ وقت وقت ندارن؟؟؟؟؟ مثل اینکه المپیاد ریاضی اند
اسمشو بکنین دپارتمان کامپیوتر خیال همه رو راحت کنین!
گندشو در آوردین بجای مث دی پی تی خب بذارین کام دی ی تی یه آزمون ریاضی نگرفتین!
خدا لعنتتون کنه!
۲۰ دی ۹۰ ، ۱۸:۵۶ یک کامپیوتری بدبخت!!
سوالاشو که نوشتین از مرحله دوم آسونتره!! بس یعنی من خنگم که نمیتونم حل کنم؟؟
پاسخ:
راه میفتی. از اول که نباس بتونی حل کنی. آزمون زیاده مهم اینه که مرحله 2 رو چه طور میدی.
:|
این کارا ینی چی؟ خب اعضای کامپ دارن زحمت می کشن خیلی هم ممنونشونیم... لعنت نداره که :| برین جای این کارا از اونا هم خواهش کنین که امتحان بگیرن :|
پاسخ:
ممنونم از همایتتون.

چرا اصلا جواب نمیدین ؟ مدرسه ما کلاس المپیاد ریاضی نمی ذاره خدارو شکر شما هم که بی خیال ازمون واقعا متاسفم
ظاهرا یه چیزی هم بدهکار شدیم
اگه دوستان از جمله آقای وحیدی کاری هم بکنن (که الآن تا جایی که وقتشون اجازه بده می کنن) مسلما از سر لطفه نه وظیفه
من فکر نمی کنم ما مسوول این باشیم که از همه هر آزمونی که مورد نیازشون هست رو بگیریم.
۲۳ دی ۹۰ ، ۱۲:۴۹ همون همون حالا هرکی......
سلام ازمشاجره ای که وسط سایتتون راه انداختم متاسفم!می خواستم از کارایی که وظیفتون نیست ولی دارین همین طوری محض رضای خدا اجام میدین تشکر کنم !
من یه ایده ای به ذهنم رسید فک کردم اگه اینکارو بکنین عالی میشه! یه تالار حل مسئله راه بندازین! فک نکنم کار سختی باشه ! مثل همین نظر هاست! فقط بچه ها به جای ثبت نظر سوالایی رو که توش مشکل دارن مینویسن و بقیه بچه ها به جای دادن فش هایی ازقبیل خدا لعنتتون کنه به دپارتمان ! جواب سوال ها رو مینویسن شما هم فقط یه گوشه میشینین و تماشا می کنین اگه خواستین در بعضی مواقع میتونین خوداتون به سوال جواب بدین اینطوری بچه ها هم با سوال های جدید آشنا میشن هم با راه حل های جدید
حمایت رو با ح مینویسن نه ه!
پاسخ:
فکر کنم با هدف بوده. یکم فکر کن.
شک دارم!
بنده به عنوان شاخ ترین فرد ریاضی مشهد(!!!!!!!!) با نظر دو تا بالایی موافقم!
ولی بهتون بازم به عنوان شاخ ترین فرد پیشنهاد میکنم که بشینین بخوننین به جای این کارا!
رو پای خودتون بار میاین!
الدر!
۲۵ دی ۹۰ ، ۱۹:۴۸ محمدمهدی
حالا چرا آزمون هایتان فیلتر است؟ (لینک سمت چپ صفحه)

پاسخ:
امیر: چون به هر دلیلی که مسلمن من و شما قرار نیست بدونیم سایت weebly فیلتر شده و طبعن همه ی subdomain هاش هم فیلتر شده دیگه :)
۲۶ دی ۹۰ ، ۱۱:۰۱ مهدی کاظمی
سلام.
من پیگیر نظراتتون بودم.
ایده بالا رو اجرایی می کنیم باهم!
امیدوارم جواب بده :)

پاسخ:
رجوع شود به http://mathdpt.blogfa.com/post-55.aspx
salam
az in ke in ghadr be fekre ma hastin mamnonam
mikhastam ye chizi darmorede azmoony ke gozashtin begam:
mishe lotfan az in be bad azmoon ha ro mesle marhale 2 vagheyee bagirin va baraye har soal had aghal ye mesal ham bezanin
to in azmoon man to 30 daghigheye aval soal 1,3 ro naghz kardam!!!!!! :D
majbor shodam chand bar soala ro bekhonam ke befahmam daghighan manzoresh chie :'( va in koli az vaghtam ro gereft.
dar zemn mishe begin in azmoon che ghadr be sathe marhale 2 nazdik bod?
mamnon
حالا من سوال یکشو از راه حل ریاضی (نظریه اعداد) حل کردم مسلما این سوالا برای ریاضیا هم خوبه(حد اقل به دید ترکیبیات که دو تا سوال مرحله ۲ رو شامل میشه بهش نگاه کنین)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی