المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دوباره جایزه :)

دوشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۰، ۰۱:۴۴ ب.ظ

سلامی دوباره

من همون روز که شاززز لیست نمرات شهر مشهد رو برام فرستاد نفرات برتر رو برای مدارس فرستادم که گویا اطلاع رسانی نشده.

لیست نفرات برتر شهر مشهد در دومین آزمون شاززز رو همراه با رتبه و نمره شون کشوری اینجا میذارم.

برای تمامی شما (حتی شما که خارج این لیست هستی!) آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که فراموش نکنید که چه کسانی برای شما زحمت کشیدند!! D: (فقط شوخی بود!)

دپارتمان برای این افراد یه جایزه هم در نظر گرفته که برای دریافتش می تونن شخصا به من مراجعه کنند.

سعی کنید موفق باشید! ;)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۶
مهدی کاظمی

نظرات  (۱۳)

آقایون خانوما من شرکت نکردما به خودتون نگیرین!
:دی
خواستم تشکر کنم ! همین !
فقط این لیست باز نشد برا من :-؟ یعنی تو لوپ افتاد ...
ممنون از زحمتایی که کشیدین
راستی من اون اولی نبودما!! اسمم اشتباه شد
من تائید میکنم !
حالا اینا که تو لیست بودن باید شیرنی بدن
ما کی بیایم صمدی؟
salam
khob aval az hame danial bayad shirini bede
bad haminjori ta akhar

akhe khejalat nemikeshin az adam baraye aval shodan to football 2D to madrese ke faghat 4 ta team bodan shirini migirin bad khodetoon baraye 7om shodan to azmoon shaazzz shirini nemidin

aslan ham ke malom nashod man ki hastam va daram be ki in harf ha ro mizanam(:D)

D:
الان مثلا میخواستی بگی فوتبالمم خوبه
salam
avalan in football nabod va chize digeyee bod
(شبیه سازی فوتباله دو بعدی بود)
dovoman aslan manzoram in nabod
mikham az yeki ke baraye hich-o-poch az man shirini gerefte, shirini begiram
hamin

:D
اه !حالا که همه دارن ازت مفت شیرینی میگیرن ما هم ازت شیرینی میخوایم یعنی چی که به اونا میدی به ما نمیدی!ها ! به چه حقی! اصن تو جرئت کن یه بار مفت شیرینی بدی بعد به ما ندی! من نمیدونم من شیرینی میخوام یا نده یا وقتی میدی اینجا اعلام نکن چون دلمون میسوزه!
salam
pas hame mehmone man ye roz kamel to mathdpt on bashin(hamin jori alaki :D)
dige chize digeyee nakhayn ke hamin ham sakht be fekram resid

:D
قبول تعیین کن یه روز رو بریم وبلاگ بالایی با بقیه دوستان حتی بگو دانیالم بیاد سوال بگیم با هم کلکل کنیم یا همین جا کلکل کنیم اینم چیزی بود که به ذهنم رسید !میتونی جای شیرینی سوال بدی
سلام
حالا که خیلی اصرار میکنی چندتا سوال ساده تو سایت زیر گذاشتن
تشریحی هست، پاسخنامه تحویل می گیرین و تصحیح می کنن و تحویل می دن.
خوش باشی

:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی