المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

آزمون چهارم

جمعه, ۷ بهمن ۱۳۹۰، ۰۶:۲۰ ب.ظ
نتایج برای همه ی شرکت کننده ها میل شد. فقط ممکنه چند نفری باشن که هنوز دانیال پاسخ نامه شونو برا من نفرستاده و تصحیح نشده باشند.

چون دو نفر دقیقن ۶۰ شده بودند قرار شد کسانی که ۶۰ شدند هم برن دسته یک!

این هم لیست کسانی که رفتند دسته یک:

  • رتبه ی یک: سپهر موسوی - کیانا غلامپور - رضا شیری  --- ۹۰ درصد
  • رتبه ی چهار: سید سروش هاشمی -- ۸۲ درصد
  • رتبه ی پنج: صالح جعفری زاده --- ۷۰ درصد
  • رتبه ی شش: مریم سعیدی فرد - محسن پارسائیان -- ۶۰ درصد
آفرین به همه شون! امیدوارم که همیشه پیروز باشن.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۱/۰۷
امیر کفشدار گوهرشادی

نظرات  (۱۳)

میلتون؟؟؟؟

۰۷ بهمن ۹۰ ، ۲۰:۲۵ سید سروش هاشمی
سلام
بعد از تشکر از همه ی اعضای دپارتمان میخواستم بگم اسم من سید سروش هاشمی هست نه سروش هاشمی (:دی)

باز هم از همه ممنون

۰۸ بهمن ۹۰ ، ۱۷:۴۲ مهرداد میری
ببخشید من سوالارو یه هفته بود جواب دادم ولی نمیدونستم چی شکلی اونارو بزارم امیدوارم قبول کنین حلاشو

پاسخ:
امیر: باشه، جواباشو میل کنید لطفن : goharshady[at]gmail[dot]com
من نفهمیدم یعنی ازمون چهارم دسته اول فقط برای کسانی هست که تو دسته اولند ؟
با تشکر

پاسخ:
امیر: بقیه هم می تونن از خودشون آزمون بگیرن ولی فقط برگه ی اون چند نفر تصحیح می شه.
حالا من رفتم دسته ۱؟
امتیازم چقدر شد؟

( c(n,kیعنی چی؟؟؟؟
پاسخ:
انتخاب بی ترتیب k شی از n شی که میشه: n فاکتوریل تقسیم بر (k فاکتوریل ضرب در (n-k) فاکتوریل).
سلام.
من یه سواله خیلی اساسی داشتم:
سوال 2 تو div 1 از کجاست؟
سواله امتحانه نهایی دوره هست؟!!!
در ضمن آقای دانیال که من رو میشناسی، اگه به این سوال جواب داده باشم(مطمئن نیستم درسته) جایزه ام چیه؟ (نگین چه آدم فرصت طلبیه. تقریباً تمام چیزهایی که برای الگوریتم خونده بودم رو تو این سوال به کار بردم و 1 صفحه کامل (A4) الگوریتم نوشتم.)
راستی من برای اولین بار تو یه آزمون تمام 100 نمره رو نوشتم :D

:D

salam
narahat nashin vali ghalate emlayee darin
ham to theory 3 va ham to theory 4 div 2

اون شترنج نیست، شطرنج هست :دی

:D

واقعن؟

یعنی می خواین بگین ادیب های فارسی بلاخره بعد از چند سد سال و اندی بادی به کلشون خورده و فهمیدن که بین ما و ارب ها یه تفاوتی وجود داره اگه واقعن منظورتون اینه باید بگم که در هین نوشتن این پیام اشک شوق در دیدگانم جمع شدهبه امید آن روزی که فارسی ما به جایگاه اصلی خود باز گردد وخالی از هر گونه لغت بیگانه شود
تو پارسی امروز هم کاربرد داره! مثل: مثال، ارث، کثیف... (هی من می خوام اینجا رو از بحث منحرف نکنم هی نمیشه! قول می دم این آخریش باشه )

خودتونم از کلمه ی "مثل" استفاده کردین! پارسی نیست؟!
خوب نشد! عالی شد! (کی میاد دعوا؟ :)) )

آخ جون دیگه از املا تجدید نمیارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی