المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مرحله 2

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۱، ۰۶:۱۸ ب.ظ
سلام خوبین؟!!!

چه خبرا؟ درس میخونین؟

اگه نمی خونین عیب نداره از الان بخونین. اومدم در مورد مرحله 2 یک سری چیزا بگم. پارسال همین موقع ها بود که من شروع کردم به سوال حل کردن و آزمون دادن.

نشستم همه مرحله 2 ها رو دادم و هر سوالی بهم می رسید رو فکر می کردم. بعضی وقتا هم جوابام رو می نوشتم.

الان هم اومدم یکم از تجربه پارسال ام بگم.

قبول شدن در مرحله 2 آسونه. یکم کار می خواد. باس بشینین سوال حل کنین. همه مرحله 2 های قبل رو بدین. اگه روزی 1 مرحله 2 هم بدین احتمال قبولی تون می ره بالا.

حالا چرا این قدر میگم مرحله 2 ها رو بدین؟

سال پیش سوال 5 قسمت الف فکر کنم سوالی بود که باعث قبولی من شد.

بقیه چیزایی که من حل کردم رو همه تقریبا حل کردن. یعنی سوال 1 و یک قسمت 2 و یک قسمت 3.

بعد سوال 5 قسمت الف رو حل کردم و نمرم شد 45.

از اون ورم نمره روز اولم بدک نبود. با تاثیری که داشت رفتم بالا.

حالا جریان این سوال 5 چیه؟

30 دقیقه مونده بود که آزمون تموم شه. سوال 5 رو نخونده بودم. گفتم بخونم شاید حل شد. وقتی که خوندم فهمیدم این سوال ایدش قدیمیه و این نوع ایده رو دیدم و تو کمتر از 5 دقیقه جواب دادم بهش.

حالا ایدش از کجا بود؟

از همین مرحله 2 های قبلی.

به خاطره همین می گم که مرحله 2 ها رو حل کنین.

همین دیگه!!! ایشالا که همتون قبول شین. خوش بگذرونین (این 1 ماه کمتر)!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۰۹
دانیال مهرجردی

نظرات  (۸)

مرسی از توضیحاتتون!
چه عجب یکی وبلاگو از کپک زدگی و کپکو از وبلاگ زدگی (به قول کلیک!) در آورد :دی
از الان زود نیست واسه مرحله 2 دادن؟؟؟
یعنی نذاریم مثلا برای دو هفته ی آخر؟؟؟
مرسی
پاسخ:
هرچی زودتر شروع کنین می تونین بیشتر آزمون بدین و سوالای بیشتری رو می تونین جواباشو اگه اشکال داشتین بپرسین.

میشه همین جا سوالایی که عین چی تو گل گیر کردیم رو بنویسیم‌ ؟ از ام ۲ های پارسال /
پاسخ:
بله
با سلام
به اطلاع می‌رساند، امتحان روز اول مرحله‌ی دوم بیست و دومین المپیاد کامپیوتر کشور به صورت تشریحی برگزار خواهد شد.
خبرگاه المپیاد کامپیوتر
کلن گفتم بگم یهو شک نشین البته احتمالا شما ها هم باید بدونین!
سلام اگه میشه یه توضیحی راجبه (راجع به) مرحله 3 بدید من همیشه یه تیکه از سوالا را اشتباه کدشا میزنم. :(
پاسخ:
برای این که باگ کمتر بزنی بعد از این که کد رو زدی یک دور با دقت بخونش که باگ هاتو بگیری!
26 روز مونده !
۲۲ فروردين ۹۱ ، ۱۵:۲۱ ناراحت][ناراحت]
[ناراحت
]
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۲۰:۲۶ ناتوان در حل سوال 5
میشه ایده ی همون سوال 5 رو بگین؟؟؟
پاسخ:
قسمت ب هم اصلا یادم نیس چی بود!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی