المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بورسیه دپارتمان برای کامپیوتری ها!

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۱، ۰۲:۳۳ ب.ظ
سلام،

خیلی خلاصه بگم: یه آزمون میگیریم و افراد خاصی رو تحت پوشش ویژه قرار میدیم: مثل کلاسهای ویژه و آزمون های وِیژه و ثبت نام رایگان و ...

این آزمون فعلا برای المپیاد کامپیوتری هاست و سوالا (فقط!) از مرحله اول های سالهای گذشته مطرح می شود. (دیگه آسون تر از این؟!)

زمان، مکان و امتیاز بورسیه شدن از قسمت "به روز رسانی" همین پست اعلام خواهد شد.

ببینم چکار می کنید ...


به روز رسانی:

* زمان تقریبی آزمون 14 آذر ماه ساعت 16 در مدارس شماره یک استعداد های درخشان مشهد می باشد.

* آزمون برای هر سه پایه بصورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۳۰
مهدی کاظمی

نظرات  (۲۲)

ما همچنان منتظره ...................
هههههههههیییی
Vase riazi nis?????
اوپس!!!!!!!!!
دمتون گرم!
چه کارا میکنن مردم...
والا...
مشهدم قراره خفن(تر) بشه!
من از دور تشویق میکنم D:
ایول یعنی ماهم شانس داریم.
قبلش نداشتین؟!:))))))))))))))
خیلی هم خوب!!
(خیلی بده اینجا پستو نمیشه لایک کرد!!! )
۰۱ آذر ۹۱ ، ۲۱:۴۷ کنکوری نفهم
می گم مسکه قرار بود من برم بعد از این اتفاقا بیفته احتمالا چند وقت دیه بچه ها بورسیه هاروارد هم می شن
اما جدا از شوخی
منم از این کار خوشحالم فقط اوستاد لطف کنن اون 1000 تومانی ما رو بدن
امیدوارم امسال بچه ها یه چیزی بشن :)
۰۲ آذر ۹۱ ، ۱۶:۰۸ یک کنکوری
سلام استاد کاظمی خیلی ممنون از زحمتاتون می خواستم بگم خیلی از بچه ها تو خیلی از مدارس مشهد هستن که از وجود چنین سایتی خبر ندارن(از جمله بعضی بچه های بعثت و فاتح) که من می دونم که خیلی خفنن وحتی امید به مدال دارن اگر میشود به مدیر مدارس اونها هم اطلاع بدین تا اون طفلک ها هم بینصیب نمونن
ایول آقای کاظمی خیلی از کلمه ی خارجی ای استفاده کردین ، من هی تو مدرسه را میرم میگم میخوام بورس بگیرم و با یه نگاه خوف اندر سفیه به بقیه نگا میکنم... خیلی حال میده
نه جدا ساده تر از اینم داریم مردم؟
اصن داریم؟
من که اولم می تونم شرکت کنم؟
اصلا مال اولاس
اووو چه خفن :)
ما رقبا داریم می ترسیم کم کم :-اس اس
جدی مال اولاس؟؟؟
اگه آره بگین من الکی خودم رو الاف نکنم....
پــ نـــ پـــ !!!...
منم از زحمات آقای کاظمی بسییییار تشکر میکنم:)
اینجوری که یکم بده
اگه یه اولی بیاد از دوم و سوم ها بالاتر بشه خیلی ضایعه
U don't Sayyyyyyyyyyy
=))
آقا این دلقکو بندازین بیرون!!! این عامل نفوذیه!!!
آخه ساعت 4 م وقته
نمیشد بعد مدرسه باشه
راستی نمره منفی داره؟؟؟؟؟؟
اگه نداره من که بورسیه ام

اما اگه داره.....................
بدبخت شدیییییییییییییییییییییم!!!!!!!!!!!
ساعت 4 برا آزمون خیلی دیره
۱۶ آذر ۹۱ ، ۰۹:۵۶ همون دختره
من انگیزه درس خوندن پیدا کردم
D:
آخه آزمونو افتضاح دادم
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی