المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

أزمون عملی اول

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ب.ظ
سلام به همه
بلاخره تابستونم تموم شد.
در وسط امتحان های فاینال دوره بود که یک آزمون عملی گرفته شد ( سوالاش ) که خب نتایجش اصلن قشنگ نبود و به هیچ وجه قابل قبول نبود و این احتمال میره که همه تون سه ماه خوردین و خوابیدین (که شاید کار خوبی باشه ولی نه برای کسی که قبولی براش اهمیت داره).
اصلن حال و حوصله نصیحت ندارم واقعن اگه خودتون به این نتیجه نرسیدین که کم کار میکنین پاشین از المپیاد خداحافظی کنین (فقط وقت اون همکلاسی ایتونو میگیرین که شانس قبولی داره مطمئن باشین اگه بمونین نه تنها خودتون هیچی نمیشین باعث میشین اونم هیچی نشه. میدونین چرا تهرانی ها اینقد خوب نتیجه میدن ؟ چون چهار نفری که سر کلاسن همه شون ارزش قائل میشن. احتمالن دو سه نفر رو کلن از کلاس بندازیم بیرون (همین الانم به دو نفر گفتم دیگه نیان کلاس ها رو ) ).
با این که واقعن میدونم این حرفا ارزشی شاید براتون نداشته باشه ولی من دلم به حال خودتون میسوزه چون دوره سه ماه نهایت خوش گذرونی ه و کلی کمک میکنه تو کنکور و با این کارای الانتون دارین نابودش میکنین.
نکته بعدی اینه که با پیش بینی من اگه به همین وضع پیش بره من واقعن به مرحله اول هم امید ندارم چه برسه به مرحله دو.
نتیجه آزمونم از اون جا که سه نفر زیر ۱۰۰ شدن از شش نفر شرکت کننده و دو نفر هم صفر شدن واقعن آدم شرمش میاد بذاره. دو روز دیگه یکی بیاد تو این بلاگ خنده ش میگیره واقعن (ما خودمون تو تهران کلی به تکتکتون با اون وضعیت برنامه نویسیتون خندیدیم و من خودم واقعن متاسفم که سوال های به اون خوبی رو سوزوندم)
برنامه های خودمم گذاشتم بلکه کمی شاید به درد اون دو سه نفری که ارزش قائل میشن بخوره
پ.ن ۱ : به نفر اول آزمون خانم همتی تبریک میگیم با نمره ۲۳۰
پ.ن ۲ : لینک کدهای خودم : دانلود
موفق باشید ( :|‌ )
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۴
مهرداد میری

نظرات  (۷)

نمره ها رو بدون اسامی میذارین؟
من خودم می فهمم چند شدم از رو نمره ها.
نتایج دوره رو نمیذارین؟
 man fekr mikonam bishtar moshkele ma ine ke yek moshaveri ke be bache ha barname bede nist va kheily ha shayad mesle man nemidoonan chekar bayad kard , che ketabi khoobe(dar sharayet oonmoghe) , chejoori bayad  vaghteshoon ro controll konan . 
makhsoosan hala ke madrese ham baz mishe va dars haye takhsosi ham vaght adam ro migiran .

bazi az bache ha ham codingshoon kheily ghavi nist age departman ye nimnegahi ham be oonha dashte bashe badnist 
kheily mamnoon
آقا سوال 3 ، کدشو اشتباه گذاشتید فک کنم ! این کد فقط 30 امتیاز میگیره فک کنم :-؟
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۱۴ iek nafar k azmoon dade !
mn fekr mikonam in posti k neveshtid iekam namardie dar haghe bache haE k azmoon dadan !
 man nemikham az khodemoon defa konam ia begam ma khoobim ! valib  nazaram iek doone azmoone amali dalil nemishe vase in ke ma begim inaE k bad shodan arzesh ghael nistan ia hichi halishoon nist ! oon 2 nafari k 0 shdn alan ranke nesbatan khoobi too CF daran :|||
bazam oomidvarm age dafe badi dar kar bood intori azmoon nadim :|
شما دیگه چرا آقای میری؟ خودت که می دونی دلیل اشتباه نوشتن کد های ما چیه. به ما گفتن اول یک متغیر t بگیرین که تعداد تست کیس هاست (یه چیزی مثل سوال های یو وی ای.)، حالا صفر دادی به ما درست، ولی دیگه نگو هیچی بارتون نیست دیگه. (اگر چه هیچی هم بارمون نیست! ;) ). شما که ادامه ی کد رو خوندی، می دونی درسته که.
ولی در کل دستت به خاطر طرح آزمون ها، چه تئوری در پارسال و چه این ازمون درد نکنه.
طلا هم مبارکت باشه.

چرا توجه نمیکنین به نظرات ؟ :دی

سوال سه به وضوح اردرش n^2 هست ! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی