المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

بازم خوش آمد گویی :))

يكشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵ ب.ظ
سلام دوباره :)

مفتخرم اعلام کنم که سرکار خانم میری نیز به جمع نویسندگان فعال وبلاگ پیوستند.

شخصا خیلی خوشحالم از اینکه خانم میری افتخار دادند.

احساس پیری میکنم دیگه با این همه نویستده جوان و جدید ;)

خوش باشین :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۶
مهدی کاظمی

نظرات  (۳۵)

۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۵:۲۲ inja ketabkhane elec
age rast migin ye post khali bezaran bebinim.
این فقطو فقط یه نظره:
میگم اگر بشه یه آزمونی چیزی واسه ریاضیای سومی هم بزارین خیلی خوب میشه
خب ریاضیا بیشنن بخونن . :)
یکیشون قبول شه بیاد بقیه رو کمک کنه
۱۷ مهر ۹۱ ، ۱۸:۵۶ شاگرد قدیمی!
/D:\
منم تبریک میگم!
هم به خانم میری هم به وبلاگ هم به بقیه ی نویسنده ها :)))))))
خب مسئولیت منم داره کم کم به پایان میرسه! :-عصا!
سعی در این داریم که این یکی هویتمان فاش نشود :)))
ولی من تشویق میکنم! بالاخره وبلاگتون قراره سر و سامون بگیره ایشالله !
(می گن پشت هر وبلاگ موفق یک خانوم موفق هست D: )
منم شخصا به خانوم میری تبریک میگم
پاسخ:
منم همین طور
سوت نزنین بابا گوشم کر شد.
خب همه فهمیدن دیگه.
۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۱:۵۰ مسابقه ی بیست سوالی
به نظر شما شاگرد قدیمی چه فردی بود ؟
هر کس موفق به پاسخگویی به این سوال شود به مبلغ 1 میلیون تومان جایزه دریافت می کند
با تشکر
مدیریت پارک ببخشید سایت
۱۸ مهر ۹۱ ، ۱۱:۵۷ مسابقه ی بیست سوالی
ببخشید میشه پست بالایی منو حذف کنین! غلط کردم
ببین دلقک مشهد تو ریاضی تو یک درس مهمش به صورت ریشه ای مشکل داره(چه المپیاد چه کنکور) و تا اون مشکل ریشه ای حل نشه من فک نمیکنم مدال ریاضی از سالی یک دونه بیشتر بشه و اینکه تنهای مدال ریاضی آقایون نژاد علی و وحیدی ان که من نمیفهمم چرا این دوتا انقد ساکتن اصن شانس نداریم! لا اقل می تونن واسه اون مشکل ریشه ای اینا برامون کلاس بذارن
مشکل ریشه ای چیه؟
نکته اینجاس که ما کامپیوتری ها نمیتونیم به ریاضیا کمک کنیم .
:)
۲۰ مهر ۹۱ ، ۱۹:۲۴ شاگرد قدیمی!
خب من خودم اگه خودمو لو بدم بازم 1 تومنو میبرم؟ D:
۲۱ مهر ۹۱ ، ۱۳:۳۷ مسابقه ی بیست سوالی
صد در صد
ngl fvhd ilj,k jk' ani
ng lh il fvhj jk' ani!!!
۲۱ مهر ۹۱ ، ۲۱:۵۶ یکی که دلش تنگ شده
حالا که این طور شد کلا من دلم واسه همه دنیا تنگ شده:))
gxth hc sv;hv 'bhajk `vidc klhddn. fh ja;v ngjk'
بابا این کارا یعنی چی ؟!!!!!!!!
۲۳ مهر ۹۱ ، ۰۶:۲۶ مثل اسم خودتون دیگه
یعنی سرکاریم.
۲۳ مهر ۹۱ ، ۱۹:۰۷ fi h,kd ;i tildnlk
fhfh nlj 'vl odgd fhi,ad hdahggh xghd ;hl\d,jv dh vdhqd kwdfj )dh ahnl kwdfj ani(,gd ,hruh ngl fvhd [, hgl\dhn jk' ani d;d lk, k[hj fni hc ;k;,v
ععععععععهههههه من فهمیدم کیی همونی؟!
hdahggh xghd ;hl\d,jv!! :nd
j,hl hdahggh vjfi d; vrld ;k;,v!! lh lkjzvdl advkd f'dvdl!! :nd
llk,k ,gd lk, ktvdk k;k; onh k;k;ki j; vrld al
hdahggh iv ]d n,d nhvd rf,g ad ;)
خب این کارا یعنی چی ؟رو اعصاب قدم نزنین لطفا
۲۸ مهر ۹۱ ، ۲۱:۱۹ کونکوری نفهم
خوبیش اینه که ما فقط یه استاد داریم و خواهیم داشت
اره سلام گرگ بی طمع نیست
به هرجال از جمله شیرنی های معروف شیرنی بازنشتگی هست :|
امیدوارم استاد ناراحت نشه :)
اما حرف اول از ته دل بود و البته حرف سوم برای دل بود :)
اون شاگرد هم به نظرم استاد2 هست :-؟
دلارم که گرون شده
منم که کنکور دارم
هیچی دیه
به سلامتی
همه می دونن که اگه استاد کاظمی نبود الان نه دپارتمانی بود و نه قبولی و نه هیچکدوم دیگه از این کلاسا
منم کنکوری ام اما هنوزم کلی به استاد ارادت دارم
ایشون یه سری کارها کرده که هیچ جا بازگو نشده و هیچکی هم تشکر نکرده
امیدوارم کسالتشون هم خوب شده باشه ... جای سرم دیدم روی دست استاد هفته پیش اما هنوز خنده از لبش نمی افتاد :'(
بزامون عادت شده قدر دون نباشیم ... هر کی هر کاری می کنه فک می کنیم وظیفشه و داره پولشو میگیره ... لعنت ... :(
خیلی لایک ب ":("
بزامون عادت شده قدر دون نباشیم ... هر کی هر کاری می کنه فک می کنیم وظیفشه!! واقعا!!!! :|
اگه استاد کاظمی هم نباشن من شخصا از المپیاد کناره گیری میکنم
اولن که کل فانش به استاد کاظمیه
دومن هم که کلن چار پنج تا بچه که نمیتونن دپارتمانو بچرخونن
سومنم اینکه همه ی فانش به استاد کاظمیه
:)
با دومی کاملا موافقم
استاد کاظمی قیافشون به اینهمه فان نمیخوره ولی بازم دمشون گرم ، خیلی باحالن
دخترم/پسرم فان چیه پارسیو پاس بدار
فان بیشتر اصل موضوعو میرسونه!!!
سرمستی چطوره ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی