المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

المپیاد ریاضی و کامپیوتر

دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد

« دپارتمان ریاضی و کامپیوتر استعدادهای درخشان مشهد »

ایمیل جهت انتقال نظرات و سوالات:
mathdpt88 [at] gmail [dot] com

گروه اطلاع رسانی دپارتمان (عضو شوید!):
mathdpt88 [at] googlegroups [dot] com

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۱ ثبت شده است

سلام،

خیلی خلاصه بگم: یه آزمون میگیریم و افراد خاصی رو تحت پوشش ویژه قرار میدیم: مثل کلاسهای ویژه و آزمون های وِیژه و ثبت نام رایگان و ...

این آزمون فعلا برای المپیاد کامپیوتری هاست و سوالا (فقط!) از مرحله اول های سالهای گذشته مطرح می شود. (دیگه آسون تر از این؟!)

زمان، مکان و امتیاز بورسیه شدن از قسمت "به روز رسانی" همین پست اعلام خواهد شد.

ببینم چکار می کنید ...


به روز رسانی:

* زمان تقریبی آزمون 14 آذر ماه ساعت 16 در مدارس شماره یک استعداد های درخشان مشهد می باشد.

* آزمون برای هر سه پایه بصورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

۲۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۱ ، ۱۴:۳۳
مهدی کاظمی
سلام به همگی :)

همیشه تاکید من درگیر نکردن دانش آموزان در کارهای حاشیه ای تدریس المپیاد به ویژه مشکلات مدارس هست اما الان واقعا نمی دونم چی بگم ... به جد ناراحت هستم ... و بدون مقدمه میرم سراغ اصل مطلب:

حدود 2.5 سال پیش با پیگیری بعضی از بزرگان دپارتمان پای دوستانی به مشهد برای تدریس المپیاد باز شد که در واقع باورنکردنی بود ... موضوع اونجا خیلی جالب میشد که اساتید مهمان کاملن بدون چشمداشت مادی و تنها بنا به رفاقت و صمیمت بعضی از اساتید بزرگ دپارتمان تشریف می آوردند. با اونکه اساتیدی که دوستان دیگر شهرها رو دعوت می کردند نظر خوبی راجع به این مساله نداشتند اما بعضی دیگر از اعضای دپارتمان (از جمله بنده حقیر) شدیدا این میزبانی و تدریس اساتید بزرگ کشور در مشهد رو به نفع تقویت بنیه علمی و به ویژه روحی دانش آموزان مدارس می دونستند.

اما مشکل از اونجا شروع شد که مدارس از این کار خوششون اومد و پیاپی به دعوت اساتید مهمان دست زدند ... شاید مدارس فکر می کردند که این پاسخ مثبت به دعوتها یا برای کسب افتخار اساتید مهمان(!) و یا برای منافع مادی دوستانمان هست(!!)

متاسفانه متاسفانه متاسفانه الان که داشتم برنامه دعوت دوستان رو تنظیم می کردم دیدم که بعضی دوستان اصلا مایل به آمدن مشهد نیستند، با کمی کنکاش متوجه شدم که دوستان متوجه بی برنامگی، تدریس بدون سرفصل های هماهنگ شده دپارتمان و آماده نبودن دانش آموزان شدند و این موارد شدیدا دوستانمان را آزرده نموده ... و متاسفانه بزرگوارانی که در دپارتمان از رفاقت خود مایه گذاشتند هم به طرز نامحسوسی نیز آزرده شده اند.

در درجه اول از شما خوبان خواهش می کنم اصرار بی مورد برای دعوت اساتید دیگر شهرها نفرمایید ... باور کنید که دپارتمان برنامه کاملا مشخص و مدونی برای استفاده از اساتید مهمان دارد. سپس از شما درخواست می کنم که به مدارس گوشزد بنمایید که اینگونه رفتارها چه تبعاتی در پی دارد. چرا که مسئولین علی رغم تاکیدهای دپارتمان، باز هم به این رویکرد خویش ادامه می دهند ...

امیدوارم که همگی در درجه اول شاد و سلامت و سپس موفق و پیروز باشید :)

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۱ ، ۲۲:۰۷
مهدی کاظمی
سلام

امیدوارم که همه خوب باشین!


دپارتمان تصمیم داره یه آزمون ریاضی تشریحی (شبیه مرحله 2) بگیره. 3 تا سوال، یه ترکیبیات، یه جبر و یه هندسه

زمانش هم فعلا معلوم نیس، صرفا بدانید و آگاه باشید!


۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۱ ، ۰۹:۲۴
زینب میری